Karel İp Santral Sistemleri ile Anlık mesajlaşma, internet üzerinden sesli iletişim, ses kaydı, görüntülü görüşme ve video konferans. Kurumunuzda istikrarlı bir şekilde yönetim sağlamak için bu tümleşik iletişim özelliklerinden bir veya birkaçına sahip olma ihtimaliniz büyük. Peki siz, yeni bir altyapı kurmadan mevcut olan altyapı ve platformlarla işbirliği yaparak ve onları entegre ederek, tümleşik iletişim özelliklerinden çok daha etkin bir şekilde yararlanabileceğinizi biliyor muydunuz? Tümleşik iletişimi genişletmek için aşağıda sıraladığımız doğru adımları atmak size yardımcı olacaktır;
İşletmenizi mobile uyarlayın
Ofiste, yolda, evde veya olduğunuz her yerde mobil işgücünüz basit bir şekilde müşteriler için kullanılabilir olmalı. Müşteriler aynı zamanda mevcut kaynaklara gerçek zamanlı ulaşırken, sanal toplantılar için de sisteme kolayca bağlanabilir olması gerekir. Bu ihtiyaçları, dağınık olan iş gücünüzün zorluklarını aşmanızda yardımcı olacak bir mobilite yaklaşımıyla karşılayabilirsiniz. Çalışanların üretkenliğini arttırmak için bekledikleri ve ihtiyaç duyduklarını onlara verirken yakınlığı da koruyacaksınız.
Müşteri ilgisini artırın
Çalışan üretkenliğini ve müşteri memnuniyetini; cevapsız kalan çağrıları, fazla aramaları, gereksizce fazla olan sesli mesajları ve kaybolan aramaları eleyerek arttırın. Bu tür sorunlarla uğraşmak yerineperformansı ve verimliliği artıracak IP iletişim çözümlerini tercih edin. Böylece müşterilerin sizlere ulaşamadığı zamanlarda gerekli yönlendirmeleri yapabilir veya sesli mesaj bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Web Abone sayfası sayesinde de çağrı kayıtlarına ve sesli mesajlara web üzerinden herhangi bir cihaz ile kolayca erişebilir ve çalışan ulaşılabilirliğini artırabilirsiniz.
İşletmeniz ile birlikte büyütün
Yeni bir şube açabilir, daha iyi bir ofise taşınabilir, uzaktan çalışanları işe alabilir, yeni iş uygulamaları ekleyebilir veya buna benzer işletme değişiklikleri gerçekleştirebilirsiniz. Eğer IP tabanlı bir iletişim sistemine sahipseniz saydığımız bu senaryoları web portalınızda bir güncelleme yapmak kadar hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede yeni hizmet ve kapasite eklemeleri için yeni bir donanım almak yerine mevcut sisteminizi ihtiyaçlarınız doğrultusunda yükseltebilirsiniz.
Daha etkin bir şekilde işbirliği yapın
Müşteri problemlerini gözden geçirmek ve çözümlemek, çalışanlarınızın günlük işlerinin en önemli parçalarından bir tanesidir. Etkin bir şekilde kurulamamış iletişim ve işbirliği araçlarının boşa harcanan çalışan zamanına, düşük kaliteli çalışmaya ve mutsuz müşterilere sebep olmasına izin vermeyin. Tümleşik iletişim çözümlerini, müşteri ilişkileri sürecini kolaylaştırmak için kullanabilirsiniz. Anlık mesajlaşma ile başlayın, daha sonra ekran paylaşımı ve web üzerinden aramaya geçin. Böylece problemleri hızlı bir şekilde tanımlayabilir ve çözümü hızlı bir şekilde yürütmek için destekleyici kanıtlar ortaya koyan linkler paylaşabilirsiniz.
Kurumunuzun düzenine dikkat edin
Bir taraftan bilişim giderlerini azaltmanız gerekirken diğer bir taraftan kontrolü arttırmanız gerekir. Bu iki kritik amacı karşılamak anlık olarak devam eden bir çalışma gerektirir is there a generic for cialis. Bu amaçlar eğer ekstra ekipmanlar ve sunucu gibi pahalı cihazlar gerektiren telekom çözümleri kullanıyorsanız sizin için ulaşması daha da zor hale gelecektir. Bu yaklaşım sadece daha fazla karmaşık olmakla kalmayıp, aynı zamanda daha uzman çalışanlar gerektirir (daha fazla masraf ve yönetim karmaşıklığı da dahil). Bunun yerine size daha fazla kontrol ve daha hızlı bir yönetim sağlayan, kullanımı kolay bir IP telefon santralıseçebilirsiniz. Böylece iletişim sisteminizi uzaktan yönetebilir, tüm uç birimleri aynı anda güncelleyebilir, tüm bakım ve yönetim işlemlerini tek bir merkezden yürütebilir ve bunu yaparken de yüksek güvenlik standartlarından da ödün vermek zorunda kalmazsınız.
İşletmenizde verimliliği artıracak tümleşik iletişim faydalarına Karel IPG İletişim Platformu ile ulaşmanız çok kolay.
Kurum içi işbirliğini artırmaya ve daha fazla işi kolayca sonuca ulaştırmaya hazır mısınız?